Alla inlägg den 28 december 2007

Av Susanne - 28 december 2007 19:54

Ja idag var jag och matte i pildammsparken i Malmö. Där finns det en massa fåglar... dom kan man jaga... oopppsss matte sa till mig att det kan man inte alls... Sen fick jag vackert gå vid hennes sida och vara snäll och duktig hund. Vi mötte en massa människor och hundar, det är ju inte jag riktigt van vid för vi bor ju på landet. Matte måste varit nöjd med mig för hon klickade mycket och lät väldigt glad efter den där första incidenten.  Jag har också lärt mig att sitta och ligga på kommando, snurra kan jag redan och stå kvar är jag åxå bra på.


När vi gått runda så var det dags för shopping och lillan fick vara hos moffe. Vi var inne med båda barnen och alla andra malmöbor på mobilia... Tove fick shoppat loss ordentligt och jag hittade två par brallor, händer inte för ofta att man hittar byxor som passar så det var lika bra att ta båda.


Imorgon är det träning på Näsbyhill. Malte måste få sig en träning min lilla prins... Nu är det dags att bänka sig för fredagsmys...


Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards