Alla inlägg den 12 december 2007

Av Susanne - 12 december 2007 10:57

Igår var jag på Ikea och handlade en massa lull lull till hunddagiset/ pensionatet. Man skulle kunna handla hur mycket som helst. Ska bli kul att få kommaigång med detta =o)

Sen när invigning och det är över så är det dags att ta tag i pluggningen igen, måste läsa på ordentligt så att allt sitter som det ska. Massagen sitter känns det som. Har haft eller har en del patienter, en liten shelltie som har lagt all stress i sina muskler och mått dåligt ett tag. Nu har hon fått 5 behandlingar och hon är mycket bättre, inte helt bra för det kommer att ta ett tag till men hon är betydligt bättre och har en bättre rörlighet, det är jättekul att kunna hjälpa andra vovvar.

Jag har masserat L8:as Leo som blev piggare och rörligare i kroppen, han hade inget problem men blev piggare och gladare efter massagen.

Min gamla Tant Asta får åxå massage och hon känns åxå gladare. Man kan göra en hel del i kroppen genom att ge massage, om man har problem med eksem, torra tassa, spruckna klor osv. kan avhjälpas med massage.


Igår tränade jag Malte på att lyfta frambenen högt när han går, hö, vä går bra men sen tog det en stund innan han fatta att han skulle göra hö igen...Men innan vi slutade för kvällen så var vi uppe i hö vä hö vä hö... ja det tog ju några reklampauser... =o)


Det var ju säsongsavslutning på Desperat Housewifes...


Tant Asta fick leta saker i utbyte mot hemlagade hundgodisar...


Lilla vovven fick lära sig snurra, tog ca. 2 minuter sen fixa hon det... hon är kulig... även om hon är inne i en härlig femmånaders period...


Tja hörs nästa gång!


P.S Ha en superresa min vän, ta hand om dig och din man!!!!! 

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards