Alla inlägg den 11 december 2007

Av Susanne - 11 december 2007 09:45

Tja då får man bli bättre på att blogga igen! Nu när man ligger på L8:s hemsida... =o)

Renoveringen är i full gång på Näsbyhill, det ska ju bli invigning av det nya hunddagiset och hundpensionatet på fredag, så det jobbat på för fullt. Varför är det alltid så att man måste jobba som bara den när man har en deadline? Det känns som det inte spelar någon roll hur mycket tid man haft från början... det blir alltid panik i slutändan...

Hursomhelst så kommer det att bli jättefint! Ska verkligen bli kul att jobba där med massagen, blir färdig med min utbildning till massageterapeut för hund i februari, sen ska det masseras =O). 

Har märkt en stor skillnad på mina egna hundar när de nu fått en hel del massage. Malte är en helt ny hund! Även om vi har lite lågsäsong i vår hundträning... Vi har bara tränat för att hålla igång och en massa hemmatrix... fast det är kul det åxå. Jag brukar träna mina hundar i reklampauserna, precis lagom tid för att få effektiv träning om man planerat lite innan. 

När julen är över och allt börjar bli lite mer normalt så ska jag igång igen, ser verkligen fram emot våren och att få komma ut och tävla igen, som sagt Malte är på uppgång nu ska bara jag släppa loss åxå...

So Long! 

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards