Alla inlägg under november 2007

Av Susanne - 3 november 2007 15:47

... tja då var det dags att skriva några rader igen...har just varit ute och tränat lite med Malte, han är ju super på det friaföljet med allt vad det innebär, stegförflyttningar, vändningar å sånt... sen var det då att träna på fjärrdirigeringen..hhhmmmm... vad säga om det ?? Jo det fungerar ibland när Malte är på rätt humör, det är ju inte så kul... måste ändra lite i träningen och lägga upp en ny plan, det ska gå helt enkelt!känns så j-vla tradet bara, när ska vi få till det med alla moment på samma dag??? Vidare inkallningen gick finfint snabbt ställande och läggande, han kan han! Tränade inte mer idag, men man blir ju så himla besviken på att det inte går alltid! Jag vet att många inte tycker att jag  har en superhund, men nog ska det väl gå ändå! Inte för att bevisa men för min egen skull. Jag vet att det går, ska bara hitta rätt väg dit!


Har varit iväg på min massageutbildning igen och lärt en massa om muskler och dess namn, men oj vad man kan röra till det med ursprung och muskelfäste... =o) Vi har åxå fått börja massera, det är jättekul!!!!!! Masserade Malte och han blev mycket rörligare i sina svängar, kul att se. Jag masserade även en annan hund som var gammal och han blev glad som bara den sen, matte sa att han var skuttig och pigg på rundan senare, så det ska bli oerhört kul att praktisera detta vidare!

 Även Malte är delaktig i pluggandet...  ;o)

Här är även Malte delaktig i pluggandet...

 

Mina trevliga kurskamrater...


Nu är det dags att fixa lite lördagsmidda!  si jo

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards