Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Fame från Holland

Av Susanne - 7 maj 2008 20:26

Fick just mail från holland, kolla gärna in på denna sidan http://www.dutchdiscdogs.nl/deelnemende%20teams.htm det är med dessa jag och Patrik ska åka och träna, hur kul som helst!!!


Danette och Martijn har 5 BC och en tax men även denna lilla bedårande AUSSIEN!!! Hon är röd trefärgad och heter Fame... vad säga mer än att man blir helt såld!!! Må gott i värmen!!!


 
 
Åsa

Åsa

7 maj 2008 22:25

Jasså, vi har blivit "Ilse hund". Jag lovar jag vet hur det är. Här hemma gäller det långlina och tålamod.
Vi ses snart !!!!!!!!!
Kramar Åsa och Fasliga Raserna

http://www.nogg.se/kennellightmyfire

 
L8

L8

8 maj 2008 10:19

WOW...........Vilken goding!!Så fin! Vad roligt Patrik o du kommer att ha nere i Holland! Fräckt!!
Snart ska vi gå kurs ihop...hur kul blir inte det då???
KRAMAR i massor

http://www.l8ardin.cybersite.se

 
Cilla

Cilla

8 maj 2008 10:44

Hejhopp!
Du kan räkna med att jag sitter på första parkett om du tävlar i Lomma den 6/6. Så himla fin Klicka är. Vi discar en del Tuva och jag. Jag tränar på kast plus att inte kasta så långt till Tuva. Jag vill också till Holland och doggdisca, hur häftigt som helst. Kramar

http://www.nogg.se/myraochtuva

 
Stina

Stina

9 maj 2008 13:42

Söt som socker är lilla Fame...:-)Önskar dig trevlig helg, passa nu på och njuuuuut i det fantastiska vädret - vi ses på måndag kl 20.

Stina & Toss

http://tosseriet.webblogg.se

 
Amanda

Amanda

9 maj 2008 21:41

Det ser verkligen roligt ut det där med frisbee!

..Ser bilderna här nere på Klicka, det ser ut att vara väldigt likt Loka i tekniken. Fast när Loka kör targeten så skrapas den mot marken och far all världens väg ibland.. :P Kanske inte så bra, men himla kul ser det ut iaf! ;)

http://www.mypreciouss.se

 
Yvonne, Phoebe och faceraserna

Yvonne, Phoebe och faceraserna

13 maj 2008 23:02

Hejsan Susanne och Klicka! Tyvärr kommer vi inte på rasträffen. Det är individuella klass-3-tävlingar och lagtävlingar i Knivsta. Där kommer vi att vara. Victor, Hanna och lille underbara Ludwig kommer däremot att åka till rasträffen - via Åsa faktiskt. Jag är lite avundsjuk för det hade varit kul att se Luddas första utställning men man kan inte klona sig... även om jag känner starkt för att det vore lämpligt både i "hundvärlden" och i mitt jobb... Hoppas ni får en trevlig rasträff!!! Visst ja... David och agilitybutiken kommer också...

http://www.facerase.biz

 
Malin, Oscar och Zolo

Malin, Oscar och Zolo

16 maj 2008 21:24

Ville bara tassa in och önska trevlig helg.
Här är det jobb som gäller hela helgen.
Du är jättevälkommen på WT:t om du nu vill se oss inta jumboplatsen, haha, men vi ser det som träning:)

Kram Malin

http://tokigaflattar.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 30 maj 2008 19:59

Jag har en ny hemsida under uppbyggnad... tar lite tid =o)   www.klicka.cybersite.se   Må så gott!!  //  Susanne ...

Av Susanne - 25 maj 2008 20:38

Helgen har förflutit med familjen, vilket har varit helt underbart!!! Det har under den senaste tiden varit lite väl mycket i mitt liv och jag MÅSTE dra ner på det hela nu för att undvika den där berömda väggen...   Lite hundträning har det ju ändå b...

Av Susanne - 22 maj 2008 19:50

Då var det dags för att blogga igen... två dagar i rad nästan... =o) Jag har pratat med min goda vän Inga, hon har hittat en "ny" hundsport som heter Treibball, jag hade aldrig hört talas om det innan hon sade det. Kolla länk och läs mer http://www.f...

Av Susanne - 20 maj 2008 22:11

I fredags så bar det iväg till Tolånga för att träningstävla hos Sanna Wendel. Vi var 5 ekipage i olika klasser. Jag och Klicka är ju inte riktigt i klass 1 än... men vi ville ändå kolla av var vi stod. Vi började med platsligg, jag gick inte ut på f...

Av Susanne - 7 maj 2008 15:46

Ja, det var ett tag sen man bloggade... blir liksom så ibland... Jag har haft lite mkt att göra på sista tiden... Malte tränas mest av Patrik... det är bara agility för hela slanten! Tja Malte verkar inte misstycka... Klicka har gjort fina framsteg i...

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards