Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Lite länkar...

Av Susanne - 10 april 2008 18:58


Lite länkar att kolla på... Har inte hänt så mycket det senaste dagarna... Vi la spår igår till Klicka och Malte.... ett litet missförstånd mellan husse och matte... jag trodde spåret gick åt ena hållet men Klicka valde andra hållet och husse var inte på plats... han var med Isak... skulle som vanligt litat på hunden... men men, kan ju inte gå på rälls varje gång... Malte däremot gjorde ett kanonspår, har lite svårt i motvind och går då över till uppletande när han får vittring på nåt i spåret... i övrigt så var han strålande, hittade allt!!! Han har haft en sån där konstig period nu igen, men efter det att han fått Cross-road så gick det över... ett bra medel!!!


Nu ska jag ut och gå runda, måste samla steg till stegräknaren... =o)

Kram på er!

 
 
L8

L8

10 april 2008 19:51

Hej Vännen!

Såg att du ringt idag, men jag har varit iväg nästan hela dagen...e de inte hundarna så är det hästarna.....:-)
Är på jobb nu, lite stimmig är det här!!!! En intern som är VÄLDIGT stökig....ringer om det blir läge senare....
Många KRAMAR

PS. Klickas bror är ju superfin!!! Ds

http://www.l8ardin.cybersite.se

 
Emma, Skott & snart Krut

Emma, Skott & snart Krut

10 april 2008 22:07

Halloj!
Klart att vi ska spåra ihop en dag! Visst gäller det att lita på vovven... men jag vet vad du menar!
Behöver nog träffa dej snart, har varit lite slarvig med klickern =( inte tränat så flitigt.
vi hörs av
krameli kram

http://www.dualdogs.dinstudio.se

 
Malin, Oscar och Zolo

Malin, Oscar och Zolo

10 april 2008 23:11

Klart vi kan spåra nån gång.

Ja jag vill också klicka mkt men blir liksom alsrig riktigt färdig:) Även om jag tjatar på att reklampauserna är bra träningstillfällen för mina kursare så gör jag liksom inte det själv så ofta, Slar slarv

KRAM KRAM o ha en underbar helg

http://tokigaflattar.dinstudio.se

 
Malin

Malin

10 april 2008 23:21

Ni ser ju ut att ha haft en riktigt härlig kennelträff! Klicka har ju lätt häftigast färg/teckning! Imorgon är det fredag - önskar er sen en skön helg! Hoppas att det härliga vädret håller i sig!

http://www.madofi.se

 
Ingen bild

Madeleine

11 april 2008 22:09

Hallå hallå...
Visst är det massagen som gör att våra goa hundar kan prestera det där lilla extra när det väl behövs;-) Illern och "Tussen" ser redan fram emot nästa tillfälle som är den 7 april ha ha ha eller inte..... Lugn rätt datum är inskrivet i denna förvirrade svensk kalender;-) Vad kul att vi ska ses i morgon hela gänget och då gör vi det bästa av den dagen;-)
Ha en super mysig kväll M
Ps Vilken härlig helg ni har haft blir ju riktigt avundsjuk......

 
L8 igen

L8 igen

12 april 2008 17:27


Hej!
Så himla kul att ni kom till BK idag!
Din Klika är allt en diamant! Så himla härlig o totalt orädd för tunnlar....;-) Kanske blir lite aglity med henne.....
Lydnaden, ja, vad kan man säga?? Ni kommer att glänsa på lydnadsplanen när ni väl startar en tävling!
Tack för trevligt sällskap idag o puss Malte från mig...lite dåligt samvete...hälsa inte på honom...
KRAM

http://www.l8ardin.cybersite.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 30 maj 2008 19:59

Jag har en ny hemsida under uppbyggnad... tar lite tid =o)   www.klicka.cybersite.se   Må så gott!!  //  Susanne ...

Av Susanne - 25 maj 2008 20:38

Helgen har förflutit med familjen, vilket har varit helt underbart!!! Det har under den senaste tiden varit lite väl mycket i mitt liv och jag MÅSTE dra ner på det hela nu för att undvika den där berömda väggen...   Lite hundträning har det ju ändå b...

Av Susanne - 22 maj 2008 19:50

Då var det dags för att blogga igen... två dagar i rad nästan... =o) Jag har pratat med min goda vän Inga, hon har hittat en "ny" hundsport som heter Treibball, jag hade aldrig hört talas om det innan hon sade det. Kolla länk och läs mer http://www.f...

Av Susanne - 20 maj 2008 22:11

I fredags så bar det iväg till Tolånga för att träningstävla hos Sanna Wendel. Vi var 5 ekipage i olika klasser. Jag och Klicka är ju inte riktigt i klass 1 än... men vi ville ändå kolla av var vi stod. Vi började med platsligg, jag gick inte ut på f...

Av Susanne - 7 maj 2008 20:26

Fick just mail från holland, kolla gärna in på denna sidan http://www.dutchdiscdogs.nl/deelnemende%20teams.htm det är med dessa jag och Patrik ska åka och träna, hur kul som helst!!!   Danette och Martijn har 5 BC och en tax men även denna lilla bedå...

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards