Alla inlägg den 25 december 2007

Av Susanne - 25 december 2007 19:04

... mina hollänska vänner maila mig precis och de ska skaffa Aussie!!! En röd trefärgad, vem kan vara inspiration till detta??? Det roliga är att dom är födda på min födelsedag =o) kolla valparna på http://www.aussies.nl/ - PUPPEN beschikbaar - AMAZINGSTAR Ska bli kul att komma till holland och se underverket i vår. Jag ska dit ner och kolla in discdogg tävlingar och träning, tyvärr utan hund men hoppas att kunna lära mig en massa ändå. Ska hursomhelst bli kul att träffa Martijn och Danette, vi har haft så mycket mailkontakt så länge nu. Nu vill man bara ut och discdogga!!!

Må gott och ät inte för mycket...

Av Susanne - 25 december 2007 18:34

... jaha, då var det över för denna gång... julafton iår gick av stapeln hemma hos min syster och hennes familj. Skönt att slippa den svenska julmaten! Vi åt kalkon, hur gott som helst du gjorde den smaskens Kirr!!!

I vanlig ordning hade syrran gjort fullt med oemotståndligt goda julgodisar, hon är matens mästare! Tack för en fin julafton =o).


Tove fick ridläger i julklapp som började idag, det var kanon för jag fick en massa tid till vovvarna att träna.... Åkte till min kllubb och tränade, Malte fick träna agility idag, ja inte som proffsen tränar... (för det kan inte jag)... mer som på kul liksom... vi tränade slalom och han går den jättefint, han har t o m lite fart =o) Vi tränade hopp över ben och fånga i luften det gick bättre och bättre, nu fångar han iaf i luften i hoppet! Vi tränade fjärr... vår akilleshäl... (ja en av dom iaf...) men jag var bara glad hela tiden och det gick! Klicka fick träna på att gå igenom tunnlarna... lite miljöträning...vi tränade vidare på våra frivilliga ingångar och på stanna kvar... hon är bara för härlig! När jag sen skulle hämta Tove i stallet så var det hästar som skulle släppas ut, kanon träning för lillan. Nu ligge de så fint och sover och är lite trötta! Inte för att vi tränade för mycket utan mer för att vi tränade alls...


Ja då var L8 snart på väg hem igen, tiden rusar...Hoppas du haft en kanon semester min vän!


Imorgon är det åter jobb på Näsbyhill, nu ska vi börja på att få helt iordning. Jag ska ju börja i mitt massagerum i februari. ;o)


Dags att spela BLUFF med Tove och Patrik... får se vem som bluffar bäst...

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards