Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Susanne - 26 februari 2008 11:51

Igår tränade vi med L8... vi tränade agility... Malte tyckte det var hur kul som helst! Tack L8 för hjälpen och ditt engagemang för min braiga hund med sin inte fullt så braiga agilityförare =o)

Här är lite bilder...


Bäst att blunda...

Full fart framåt =o)


Detta är kul!

Hur va det nu matte???  Är det rätt såhär??


Kom igen då matte... få fart på benen...

 Var blir du av matte???


 Jag älskar att rulla!!!

Härligt att rulla sig i vårsolen =o)


rulla rulla rulla...

mmmm... mysigt med vår...


Gulle Malte...

Det är sååå skönt med tränade, trötta och nöjda hundar =o)


Måste ha in en bild på Söta Klicka åxå... L8 superfotograf har varit framme med sin superkamera!!! TACK för de fina fina bilderna!!!


Min bedårande face rase...

Nöjd tränad vovve =o)


Må så gott!!!

Kom igen då matte... få fart på benen...

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards