Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Susanne - 20 februari 2008 14:35

Ja ha Isak har feber och är inte riktigt kry... Men man får ju passa på att träna lite hund =o) Klicka är helt med på det =o)...

Idag så är det fokus på positioner och vidare på stanna kvar som gäller. Hon är klar över att hitta in i fotposition, men jag har inte satt henne än, jag vill att hon ska vara stensäker på var hon ska vara innan, givetvis finns inget kommando än... men det kommer snart... Tänkte att hon ska vara klar till på lördag... eller är det orimligt... =o) nä skämt å sido...

I måndags så var Emelie hos mig och fick massage på sina hundar, vi pratade då agility och jag  ska ärligt säga det att jag är supersugen på att träna denna för mig nya hundsport. Så det ska bli sååå kul att vi ska ha agility på Näsbyhillhundcenter till sommaren!!!


På lördag är det öppen träning på Näsbyhillhundcenter alla är välkomna!


Nu kommer Tove hem... slut på friden... hörs...

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards