Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Susanne - 17 februari 2008 16:53

Trött Klicka efter spår

 


Fast hon ligger ju hellre på sin rosa kudde...



Malte bara tittar konstigt på henne... =o)



Love my dogs =o).... si jo...

Av Susanne - 17 februari 2008 11:16

Jag har ju inte bloggat på ett tag... jag skulle ju byta lösenord på bloggen eftersom man ombads om detta... bara det att jag med min förvirrade hjärna glömde ju bort lösenordet ... =o(  tillråga på allt så var det inte bara att återställa... jag hade ju uppgett fel ändelse i min mailadress när jag registrerade denna blogg... som sagt förvirrat läge... Efter många turer med mail så har jag äntligen fått rätt på det hela och kan blogga igen!!! =o)


Ja det har ju hänt en hel del och lite av det kan ju läsas på www.nasbyhillhundcenter.bloggagratis.se. Jag och Klicka har varit ute och spårat en del och det går bra, hon är oerhört på G i spåret, vill inte ha ett slut, helt onödigt att sluta spåra när spåret ändå fortsätter tycker hon... så det känns bra och oerhöt kul! Vidare så fortsätter vi med att få in lite grundfärdigheter, sitt, ligg, fot, stå, stanna kvar, snurra... ja snurra är kanske ingen grundfärdighet... men hon kan det jättebra...

Hon är jätte samarbetsvillig och det är såååå kul att träna med henne, man är liksom lycklig =o) I veckan som gått så har jag och min dotter legat sjuka... blä va trist tyckte vovvarna... Malte och Klicka har nästa klättrat lite på väggarna... Asta hon tycker att livet är helt OK ändå. Hon har ju sin artros och tycker det är sådär att träna nuförtiden. Måste berätta att jag fick sånt fint beröm om henne, när jag var på skolan i Kvänum. Min lärare sa till mig att hon inte varit så pass pigg om det inte vore för att jag underhållt hennes muskler och hållt henne varm och stretchat så noga, så det känns kul! Hon är ändå 10 och väldigt pigg och glad även om hon inte är så sugen på att träna. Busa och spåra det är kul säger hon.

Ja jag är ju nu klar med min utbildning och kan numera titulera mig som massageterapeut för hund =o)

Malte har åxå fått träna lite, ja inte sista veckan... Vi har tränat vidare på våra trix och även lite frisbee, korta kast!! Han har fått spåra med husse några gånger vilket gått bra.


Nu ska jag upp på NBH och fixa litta igen... Hörs snart igen!!!

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards