Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Susanne - 13 maj 2007 22:10

...har tränat på med min stadga...mycket viktig för oss och för Malte!!! nu med massa störning och jag gick fram och "knuffade" honom och tryckte på honom, han står kanon!!! Bra det känns som han fattat även i andra beteende, han kan hålla kvar sin position längre, så det är positivt! Tränade på krypet idag åxå, det var länge sedan vi gjorde det, gick faktiskt bra, ska ta bort targetpinnen nästa pass, han kryper fint fram och följer pinnen flera meter!!! Tränade även positioner idag, la in att jag tränade när jag stod nära väggar och staket, har tränat på flera olika ställe idag!!, han ska ju hålla positionen även om platsen är konstig och det är nära väggar!! efter två klick nästan bra (han fick lyfta och rätta till sig) så var det bara helt rena ingångar och positioner!! Ska bli kul att tävla på söndag, ska bara gå ut och ha kul och slappna av, det är målet med den tävlingen!

Nu fortsätter Wallander....vi hörs!

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards