Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Susanne - 7 maj 2008 20:26

Fick just mail från holland, kolla gärna in på denna sidan http://www.dutchdiscdogs.nl/deelnemende%20teams.htm det är med dessa jag och Patrik ska åka och träna, hur kul som helst!!!


Danette och Martijn har 5 BC och en tax men även denna lilla bedårande AUSSIEN!!! Hon är röd trefärgad och heter Fame... vad säga mer än att man blir helt såld!!! Må gott i värmen!!!


Av Susanne - 7 maj 2008 15:46

Ja, det var ett tag sen man bloggade... blir liksom så ibland...

Jag har haft lite mkt att göra på sista tiden... Malte tränas mest av Patrik... det är bara agility för hela slanten! Tja Malte verkar inte misstycka... Klicka har gjort fina framsteg i lydnadsträningen... vi har en bit kvar med grunder och så börjar sitta i de flesta lägen... Liten bild sedan tidigt i våras när vi tränade target... en kul lek tycker Klicka. Emma har varit fotograf. Tack!! Om jag dyker på targeten så vipps kommer det en boll flygande...


Jag har åxå uppdaterat med lite bilder på massagesidan, bla med denna bilden på Leo L8:s BC. L8 har tagit alla fina bilder. Tack för hjälpen!!

 Leo får skön underhållsmassage så han presterar bättre på både träning och tävling!


Nu bär det straxs iväg på nya aktiviteter... återkommer senare om dessa...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards