Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Susanne - 23 juli 2007 09:21

... några dagar... vädret har väl varit sådär... Ungarna kunde bada den första dagen ute i sjön Möckeln, sen fick det bli innomhusbadet i Hässleholm. Vi var i Tykarpsgrottan, spännande tyckte Tove och hennes kompis Mikaela. Själv kunde jag inte följa med hela rundan i det underjordiska... kände paniken växa med alla dessa människor och detta trånga utrymme... Jag och Isak lekte lite på lekplatsen istället...

Malte och Asta njöt av att kunna springa ut och in och få vara i skogen!!! Härliga promisar och givetvis en hel del träning. Malte och jag tränade fria följet och det är stora framsteg på detta han är mkt bättre på uthållighet. Vi tränade fjärr och snabba sättande, han bjöd fint på läggande så det gick bra! Jag ville träna på att växla på frivilliga beteende för att inte fastna i ett, han fattar kvickt, KUL!! Han blir dock lite sämre på stadga i vad han gör så det ska vi träna vidare på.....

Frisbeeträning har det åxå varit. Snabba gripande och släppande och en lite ny konst... jag ligger och Malte hoppar över mig mellan mina ben och jag slänger upp frisbeen för honom att fånga.


ÅTERKOMMER...


Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards