Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Susanne - 4 juli 2007 12:34

... blir stadgan på två ben! Målet denna veckan är att få Malte att stå stilla på två ben, inte steppa alltså... Igår på träningen stod han iaf 5-7 sek, så det artar sig, på söndag ska det kunnas stå i 15-20 sek... Vi ska även bättra på vår slalom både fram och baklänges, han glömmer vad han ska göra när jag har frisbee i händerna... men vi tränar på och det blir åxå bättre. Vidare så ska han stå med tassarna på min rygg, detta åxå stilla, han sätter gärna tassarna på mina höfter och "hänger" ser kul ut men inte som jag vill ha det, ska ha honom att titta ut bakom ryggen efter en stunds stå stilla.

Mer mål i vekcan är att han ska bli säkrare på att greppa frisbeen rätt (ja jag vet det är jag som kastar som en tok ibland...) Jag MÅSTE öva mer kast själv åxå, är ute varje dag och tränar. Inte helt lätt när det blåser en hel massa hela tiden...och detta förbaskade regnande... si jo...


Måste sätta in en liten bild på Maltes pappa åxå, visst är han VACKER!!!!!

Han heter Kody och bor i danmark se länk till Ligaen´s kennel...

Kody

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards