Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Susanne - 10 januari 2008 12:19

ja då menar jag Malte.. han var superpigg och super på G. Tränade på våra trix... vill ha Malte till att stå STILLA på två ben, utan att luta sig på mig. Han står i ca 10 sek.... så snart kan vi börja få honom att gå framåt... inte hoppa som han brukar göra... därav ståstillträning...

Klicka fick träna hundmöte igår, gick strålande. Hon börjar förstå att man inte behöver skälla ut alla andra hundar... det finns dom som är trevliga =o) 

Iförrgår tränade vi i Trelleborg på ny plan (för Klicka) hon var duktig. Står stilla länge. Sitt och ligg kan hon snabbt och bra, tränar vidare på våra frivilliga beteende... ingångar är vad som står på programmet idag...

Malte ska få träna på ytterligare en del i vårt program...

Nu är lunchen slut... dags att jobba... 

Presentation

Omröstning

Har du en Berger des Pyrénee?
 A Face Rase
 A Poil Long
 Nej, jag har en Aussie.
 Nej, jag har en annan ras.
 Nej, jag har en blandras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards